تبلیغات
طراحی سایت ارزان | فروش هاست و سرور ایران - آموزش روش ها و ترفند های طلایی تبلیغ در اینستاگرام


مقدمه: تبلیغات در اینستاگرام امروزه یکی از پربازده‌ترین روش تبلیغات اینترنتی محسوب می‌شود. اینستاگرام برای برندها اهمیت بیشتری دارد؛ چراکه طبق آمار بیش از 15 میلیون ایرانی در این برنامه حساب کاربری دارند و درصد بیشتری از افراد، برندهای محبوبشان را از طریق این شبکه دنبال می‌کنند. با توجه به بازدهی بسیار زیاد تبلیغات اینستاگرام ، ما شما را کمک خواهیم کرد تا تبلیغات پربازده و هدفمندی را در این بستر قدرتمند تجربه کنید,در ادامه برخی از روش های تبلیغات اینستاگرام را برای شما عزیزان قرار میدهیم .

 

تبلیغات استوری اینستاگرام:پربازده و بدون ریسک ، در این روش بر اساس تعداد درخواستی، تبلیغ شما در قالب استوری در صفحات منتخب و برتر اینستاگرام به نمایش گذاشته می شود.

تبلیغات پست ۲۴ ساعته اینستاگرام:آگاهی ساز و اطلاع رسان برند، این روش از مرسوم ترین روش های تبلیغات میباشد که مناسب برای اطلاع رسانی و اجرای کمپین های اینستاگرامی میباشد.

تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ:تبلیغات از طریق افراد تاثیر گذار، اعتبار بخشی به برند، افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش و کمپین های بازاریابی اینستاگرامی، از کارایی‌های این نوع تبلیغات اینستاگرام است.

ایجاد صفحه تجاری : در این روش شما باید در ابتدا صفحه تجاری برند خود را ایجاد کنید و سپس با ایجاد محتوی اختصای کاربران وفادار جذب کنید , و سپس اقدام به تبلیغ محصول و یا خدمات خود به کاربران خود کنید, البته برای سرعتن بخشیدن در پیشرفت پیج اینستاگرامی خود میتوانید اقدام به خرید فالوور واقعی اینستاگرام کنید , شرکت های بسیار زیادی هستند که اقدام به افزایش فالوور ایرانی در اینستاگرام به روش های اصولی میکنند که یکی از بهترین آن ها شرکت اینستاسازان میباشد.

 


بزرگترین نکته برای افزایش فروش در اینستاگرام است. بسته به تبلیغ و محصول شما، اطمینان حاصل کنید که مخاطب تبلیغاتی را دقیق انتخاب کرده اید تا بتوانید عملکرد تبلیغات خود را به حداکثر برسانید. سعی نکنید یک آگهی “catch-all” ایجاد کنید که همه بخش های بازار هدف شما را در بر میگیرد – در عوض، بخش های مختلف را در داخل آن شناسایی کنید و آنها را به صورت جداگانه هدف قرار دهید.

یک لندینگ پیج (صفحه فرود) خاص برای تبلیغ ایجاد کنید: ببینید، شما می توانید مردم را مستقیم به وب سایت خود راهنمایی کنید، اما بهتر است که یک صفحه ایجاد کنید که به طور مستقیم با آنچه که در تبلیغ شما ذکر شده است، مطابقت داشته باشد.

 CTA  را صحیح انتخاب کنید: مزیت یک تبلیغ نسبت به پستهای معمولی، توانایی افزودن CTA به آگهی شما است. انتخاب CTA درست بر اساس هدف کسب و کار به شما یک نیروی اضافه برای رسیدن به اهدافتان می دهد.

 


بطور کلی اینستاگرام اخیرا تبدیل به برنامه مورد علاقه من شده است – در حالیکه از فیسبوک کمتر سر و صدا کرده است ولی به نظر می رسد که بین برند ها و کارآفرینان و حتی مردم عادی یک روش جدید برای اشتغال وکسب درآمد راه انداخته است. من برای اینکه ببینم پلت فرم ها ما را در سالهای آتی به کجا میبرند هیجان زده هستم.


دوستان عزیز برای مشاوره رایگان در خصوص تبلیغات در اینستاگرام به سایت اینستاسازان مراجعه نمایید و شک نکنید بهترین پیشنهاد هارا برای شما خواهند داشت.

 




تاریخ : دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 | 02:56 ب.ظ | نویسنده : بک لینک سنتر | نظرات
.: Weblog Themes By SlideTheme :.